30 mei 2016

SGP op Stap DV 04-06-16 westenlijke kernen

SGP benieuwd naar uw mening

De Voorjaarsnota wordt binnenkort weer behandeld. SGP Zaltbommel benut deze gelegenheid om weer bij de burgers langs te gaan en te horen wat zij vinden van de gemeentepolitiek. In de Voorjaarsnota worden de kaders geschetst voor het volgende begrotingsjaar. Fractievoorzitter Geert Bok: ‘’Elk probleem wordt door een politicus voorzien van een oplossing. Of in ieder geval iets waarvan hij of zij denkt dat het dé oplossing is. Maar als ik heel eerlijk ben, dan weet ik het soms ook niet. Wat is wijsheid? We horen graag hoe u erover denkt!’’

In juni zal er bij leven en welzijn tweemaal een ‘SGP op Stap’-zaterdag zijn om de gehele gemeente te bezoeken met de SGP-camper. De fractie hoopt hiermee de politiek dichter bij de burger te brengen.

A.s. zaterdag 4 juni zal het westelijke deel van de gemeente worden bezocht:

09:30u Nederhemert: Binnenweg

10:40u Aalst: Parkeerterrein winkels

11:45u Nieuwaal: Kerk GGiN

12:45u Zuilichem: Dorpshuis

13:45u Brakel: EMTÉ

15:00u Poederoijen: Podarwic

Deze week valt ook de nieuwsbrief van de SGP bij iedereen op de mat in de gemeente. De belangrijke onderwerpen die tot nu toe gespeeld hebben, of nog steeds actueel zijn, worden hierin behandeld.